Surfcamp - Reisverslag uit Sydney, Australië van Iris Visser - WaarBenJij.nu Surfcamp - Reisverslag uit Sydney, Australië van Iris Visser - WaarBenJij.nu

Surfcamp

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Iris

12 Maart 2010 | Australië, Sydney

Gday Mates!

Het gaat nog steeds goed hier. De tijd gaat echt super snel hier. Ik ben alweer over de helft maar nog lang niet uitgekeken. Afgelopen weekend ben ik op surfcamp geweest wat echt super gaaf was! We gingen vrijdag rond 18.00 weg en het regende echt heel hard. Ze hadden regen opgegeven voor het hele weekend maaar dat zou de pret niet bederven. Vrijdag avond hebben we een beetje gerelaxed. Zaterdag om 7 uur ontbijten en wetsuit uitkiezen. Uiteindelijk hebben we echt heerlijk weer gehad heel de zaterdag, dus mn gezicht, voeten en handen waren aardig verbrand. We werden verdeeld in groepen van 7 of 8 en onze groep had 2 surf instructeurs =D. Nou eerst een beetje oefenen in het zand en daarna het water in! We hadden allemaal grote zachte surfboards, wat het wat makkelijker maakte en waardoor iedereen tijdens de eerste les ook wel kon staan op het surfboard! Na twee uur gesurfd gingen we lunchen en toen 's middags weer twee uur surfen! 's Avonds naar een locale pub geweest en zondag weer het zelfde. Zondag was het iets minder weer maar ook zondag heeft het gelukkig niet geregend. 's Ochtends en 's middags twee uur surfen! Nou zondag avond kon ik ook echt niet meer lopen. Overal spierpijn. Zondag rond 9 uur thuis en lekker vroeg naar bed gegaan!

Verder zijn er niet zoveel boeiende dingen gebeurd volgens mij. Ik ben naar het Art museum geweest en natuurlijk naar het strand. Met de school gaat het ook nog steeds goed. Niet heel veel nieuws daarover. We leren genoeg grammatica en zo.

Nou, niet zo'n lang verhaaltje maar de rest is ook allemaal niet zo interessant naar mijn idee! De foto's op internet zetten is echt een drama omdat het internet zo langzaam is, maar als het nog es slecht weer is dit weekend en ik verveel me, zal ik het nog een proberen!

Heel veel kusjes en knuffells!

• 11 Maart 2010 - 22:03

Jentlt:

Lekker skypeeeeeeeeen

• 12 Maart 2010 - 06:40

Van Beel:

Hey Dude, veel plezier daar nog hè

• 12 Maart 2010 - 07:52

Petra:

Hé Iris, kom je niet al te bruin gebrand terug ... dat is voor ons zo deprimerend!

• 12 Maart 2010 - 09:57

Marjan:

Ha Iris,

Klinkt weer fantastisch!!!
    En dat je naar het ART museum geweest ben vind ik helemaal fantastisch al valt het onder de zaken niet zo boeiend .....?

veel plezier nog en groet,

Marjan

• 12 Maart 2010 - 14:28

Mirjam:

WAAAUUWWW .. weer een heel leuk verhaaltje!!

Hopelijk is de spierpijn weer over, haha ;-)

Hier nog steeeds alles normaal.. zo rond de 5 graden.. pff.. hahaha, dus ik ben heel jaloers!!

Zaterdag PKC feest!! Dus je hoort alle verhalen nog!!

liefs en een dikke knuffel! De tijd gaat heet snel!!

• 12 Maart 2010 - 14:29

Mirjam:

heet = heel, ;-)

• 13 Maart 2010 - 10:11

Laus:

Ieeeeeeeertje wat leuk allemaal je verhaaltjes:D
    ik ben vanochtend weer thuisgekomen, heb het helemaal super gehad. tot snellll en veel plezier nog:) xxxx

• 22 Maart 2010 - 07:43

Dimph:

Hoi Iris, geniet nog even van alle mooie dingen die je nog mag mee maken!!!

• 27 Maart 2010 - 11:50

Boaz:

Vissiee!

Ziet er allemaal goed uit zeg! Komt er nog een laatste update?

Hoorde van je vader dat je een mooie reis gewonnen had:P

Grtzz Boaz