Jetleg - Reisverslag uit Sydney, Australië van Iris Visser - WaarBenJij.nu Jetleg - Reisverslag uit Sydney, Australië van Iris Visser - WaarBenJij.nu

Jetleg

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Iris

08 Februari 2010 | Australië, Sydney

Hallo luitjes,

Zo, eindelijk aangekomen in Sydney, wat een reis! Zaterdag ochtend om 7u op, 8uur weg en om 12 uur vliegen. Een reis van zo'n 12 uur. Om half 7 locale tijd was ik dan in Kuala Lumpur waar ik 2 uur moest wachten. Ik had moeite niet in slaap te vallen want dan was ik bang de vlucht te missen. Toen nog eens 8 uur vliegen en kwam ik om 8uur s' avonds aan in SYDNEY! yeee. Gelukkig had ik ongeveer 5 uur geslapen in het vliegtuig dus was ik nog een beetje fit. Wachten op m' n tas die daarna nog een keer door de controle moest. Ook al m'n eten moest ik laten zien.. gelukkig mocht ik m'n kouwgompjes en werthers houden.
Kon ik savonds eindelijk in bed, kon ik niet slapen. Omdat ik al aardig wat ik het tweede vliegtuig had geslapen was ik nu niet moe genoeg! Naja na elk uur wakker te worden heb ik toch nog aardig wat geslapen.

Ik zit nu in de school.. ik moest 7uur op en het is nu 9uur. want we moesten er 8.45 zijn maar ik had de test thuis al gemaakt dus hoef ik pas 10.15 te beginnen, beeetje jammer, ik ben namelijk nog erg moe maar ik zit nu met een paar andere achter de computers dus ik vermaak me wel!

Jullie horen wel weer van me!

Kusjes

  • 07 Februari 2010 - 22:34

    Corina:

    Hé Iris,
    Geniet maar van dat mooie land hoor! Als ik de verhalen van Merel hoor is het daar geweldig. Vergeet niet naar het eiland Manly(schiereiland van Sydney) om lekker te surfen. Have fun!!!
    Groetjes van ons alle Huysers.

  • 07 Februari 2010 - 22:45

    Beel:

    Ha vrouwtje visser, doe voorzichtig daar en heeeeel veel plezier!!

  • 08 Februari 2010 - 01:45

    Je Zus:

    Holaa chicaa! Jah zal wel een vermoeiende reis zijn geweest denk ik! Het is het in ieder geval waard lijkt me. Hoop dat je het naar je zin heb, en schrijf is wat langer joh!:P
    Je hebt duidelijk niet dezelfde schrijf skills als mij! Hahaha just kidding!

    Ik spreek je snel weer sista!
    xxxxxxx

  • 08 Februari 2010 - 07:01

    BuRRuN:

    He chick,

    Goed om te horen dat je heelhuids bent aangekomen! Veel succes met je jetleg en veel plezier daar op school uiteraard.

    En owja... we hebben van Swift verloren dus of je voor volgende week (vriendenschaar) ff terug kunt komen vliegen. Ik wil je daarna best wel weer naar schiphol brengen als dat makkelijker voor je is ;-)

  • 08 Februari 2010 - 07:45

    Petra:

    Jo meid, onvoorstelbaar dat jij nu ook aan de andere kant van de wereld zit ...!!
    Wij zullen je ouders hier wel een beetje opvangen, maak je daar maar geen zorgen over!
    Have fun!
    Petra en Roeland

  • 08 Februari 2010 - 09:41

    Frankie:

    He Visje!

    Fijn dat je goed bent aangekomen!
    Veel plezier en let op jezelf..
    Dan let ik op Jeroen! Haha

  • 08 Februari 2010 - 09:45

    Laura:

    Oooo spannend ieer! veel plezier bij je eerste les, en bedankt voor je krabbeltje haha:D
    kussss

  • 08 Februari 2010 - 10:05

    Papa En Mama:

    gelukkig wisten we het meeste al; nogmaals veel plezier op school en maak vlug een paar maatjes; gr papa xxx,
    heb je al kennis gemaakt met je kamergenoot?ben benieuwd!in zeeland sneeuwt het weer, bij jou is de temp beter!
    xxxx mama

  • 08 Februari 2010 - 15:42

    Mirjam:

    Hee lieverd,
    Gelukkig eindelijk een berichtje van me! Begon me al bijna zorgen te maken!!

    Hoe is de tijd precies? 10 uur eerder ofzo?

    Dikke kus

  • 08 Februari 2010 - 15:43

    Mirjam:

    ik bedoel natuurlijk: een berichtje van JE :P

  • 08 Februari 2010 - 18:29

    Annelies:

    Hé Ir,

    Veel plezier in Australië, dat moet wel lukken met zulk lekker weer!!! Succes op school en geniet ervan!!
    Groetjes, Jos, Lies, Robert en Fabienne.

  • 10 Februari 2010 - 10:57

    Zrt:

    Hard werken hoor om aan de andere kant te komen en dan ook nog naar school ... het gaat helemaal goed komen met jou. Geniet van de dingen die op je afkomen,
    voor je het weet ga je weer naar huis.
    Veel plezier!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

8 weken Sydney!

Recente Reisverslagen:

12 Maart 2010

Surfcamp

22 Februari 2010

Blue Mountains

13 Februari 2010

Eerste week

08 Februari 2010

Jetleg

04 Februari 2010

Iris een blog!
Iris

Colloseo

Actief sinds 04 Feb. 2010
Verslag gelezen: 139
Totaal aantal bezoekers 7741

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2012 - 09 Maart 2013

7 maanden in ROME

06 Februari 2010 - 04 April 2010

8 weken Sydney!

Landen bezocht: