Iris een blog! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Iris Visser - WaarBenJij.nu Iris een blog! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Iris Visser - WaarBenJij.nu

Iris een blog!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Iris

04 Februari 2010 | Nederland, Amsterdam

Hallo allemaal!

op verzoek heb ik net een eigen website aangemaakt. Ik vertrek aanstaande zaterdag (over 2 dagen al!!!) naar Sydney! Ik ga daar 8 weken heen. Voor degene die niet weten wat ik daar ga doen : Ik ga daar naar een Internationale school en krijg Engelse lessen zoals grammatica, lezen en schrijven. Ik heb ook een paar keuzevakken die ik kan kiezen maar dat hoor ik daar. In totaal krijg ik 22 uur in de week les. Verder organiseren ze allemaal activiteiten waar ik aan mee kan doen of ik kan zelf dingen gaan ondernemen. Dus ik heb al genoeg plannen! =D surfen en snorkelen en zo!

Verder ben ik nu bezig met m'n tas inpakken duss ga ik nu weer verder.

Jullie zullen maandag hopelijk wel lezen of ik goed ben aangekomen op mn kamertje en hoe lekker warm weer het daar wel niet is!

Kusjes

  • 04 Februari 2010 - 12:34

    Marlijn:

    Mis je nu al... kom je vanavond nog afscheid nemen? x

  • 04 Februari 2010 - 12:39

    Jens:

    maak me gek!!!!!

    Alvast veel plezier he schattie, tot morgen en Miss vanavond dan nog ff!

    Xx

  • 04 Februari 2010 - 12:47

    Mama:

    Goed gedaan!!!hebben we 2 weblogs te lezen!

  • 04 Februari 2010 - 12:48

    BuRRuN:

    Hey Vis, echt geweldig dat je dit gaat doen. Ik ben nu al jaloers!!!
    En niet te bruin worden he ;-)

    En wij passen wel op Jeroen... We zullen er op tijd bier in gooien als hij erg verdrietig begint te kijken!!!

    Veel succes en heel veel plezier daar!

  • 04 Februari 2010 - 13:06

    Dimph:

    Hoi Iris, leuk dat we jou ook kunnen volgen :-)
    De gezusters over de gehele wereld!! Hopelijk krijg je het net zo naar je zin als Sanne.
    Suc6 met inpakken. Tot snel. Groetjes, Dimph

  • 04 Februari 2010 - 14:08

    Alyssa:

    Jaaa, zo kan ik al je verhalen bijhouden!
    Veel plezier en een hele goeie reis!

    (L)

  • 04 Februari 2010 - 15:07

    Zrt:

    Hoi Iris,

    Net je diploma en meteen naar de andere kant van de wereld. Bijzonder hoor! Ik houd je in de gaten. Veel plezier enuh ... de groeten van Annette

  • 04 Februari 2010 - 15:52

    Petra:

    Hé Ier,

    spannend man! Waar ga je eigenlijk slapen dan, bij Crockodile Dundee ???

    Petra

  • 04 Februari 2010 - 22:16

    Kety (moeder Sterre):

    Nou Iris, laatste training vandaag aan je team. Ze zullen je missen en wij jou ook.
    Heel veel plezier daar, geniet ervan en we houden je op de hoogte van de successen van E2

  • 05 Februari 2010 - 05:12

    Grote Zus:

    klinkt best goed! haha.. spannend hoor!Ik zal je volgen hoor (moet je bij mij ook doen dan eh(A)).. Hoe was je diplomauitreiking eigelijk gegaan?
    Naja ik hoor t wel via de mail ofzo! Hoop niet dat je vertraging heb, wordt de reis nog langer!

    Veel plezier ierie-zeewierie!

    xx sann

  • 05 Februari 2010 - 07:03

    Jannie Brochard:

    Ik denk een fantastische ervaring. Geniet ervan!

  • 07 Februari 2010 - 19:38

    Dimph:

    Hoi Iris, heb je helaas niet meer gezien, maar hoop dat je goede vluchten hebt gehad en dat de aansluiting ook vlot en goed is verlopen. Het zal wel een lange reis zijn! Ik wens je een super goede tijd in Australie. Hoop dat je mooie dingen mag beleven. Go Girl!
    Groetjes, Dimph

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

8 weken Sydney!

Recente Reisverslagen:

12 Maart 2010

Surfcamp

22 Februari 2010

Blue Mountains

13 Februari 2010

Eerste week

08 Februari 2010

Jetleg

04 Februari 2010

Iris een blog!
Iris

Colloseo

Actief sinds 04 Feb. 2010
Verslag gelezen: 327
Totaal aantal bezoekers 7742

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2012 - 09 Maart 2013

7 maanden in ROME

06 Februari 2010 - 04 April 2010

8 weken Sydney!

Landen bezocht: