Eerste week - Reisverslag uit Sydney, Australië van Iris Visser - WaarBenJij.nu Eerste week - Reisverslag uit Sydney, Australië van Iris Visser - WaarBenJij.nu

Eerste week

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Iris

13 Februari 2010 | Australië, Sydney

Helloo!

Nou mijn eerste week zit er bijna op. Sydney is echt een geweldige stad! Alles wat ik tot nu toe gezien heb was leuk.
Zondag toen ik aankwam regende het! ergg! Ze zeiden dat het het hele weekend al regende. Het is dus niet elleen slecht weer
in nederland maar ook hier in Sydney want dit hebben zij ook niet zo vaak. Maandag introductie.
Dinsdag had ik laat school en ben ik samen
met Jolien, een ander Nederlands meisje dat net was aangekomen, naar Daling Harbour geweest. Bij Darlin Harbour is het
Wild Life Australia park en het Aquarium. Waar eigelijk alleen maar dieren zitten die in Australia voorkomen! Wel gaaf
om te zien. Krokodillen, Koala's en Kangaroo's. Daarna naar school. 's Avonds gingen we met vier meiden naar de
karaoke. Daar waren nog veel meer mensen van EF. Erg gezellig. Woensdag en donderdag naar het strand geweest smiddags.
Naar Bondi Beach, een erg bekend strand in Sydney. Erg mooi, hoge golven. Er zitten ook gevaarlijke kwallen maar die heb
ik gelukkig niet gezien! Gisteren was het Chinees Nieuwjaar. maar het begon savonds errug te regenen dus we waren beetje
natgeregend. Vandaag ben ik met 3 meiden naar een shopping center of iets geweest want het was een beetje bewolkt
en ik heb daar een hempje en schoenen gekocht. Morgen is het als het goed is nog steeds slecht weer maar vanaf maandag
weer beter gelukkig! Als de zon schijnt is het echt heel warm. Gister ochtend wilde ik naar de botanic gardens en het
opera house. ik heb daar een half uurtje gelopen maar toen was het echt Te heet! vooral in de tuinen. En net als vandaag,
als het bewolkt is, is het erg benauwd.

De school is leuk maar niet echt speciaal of zo. Tijdens de lessen moet je veel praten met je mede studenten en discussieren
over van alles. Je krijgt niet echt grammatica of uitleg over tijden of iets. Misschien wel jammer maar dat is misschien
ook wel erg saai. Nou ja, ik zal vast wel wat leren daar haha. Nou ik ga zo avond eten dus ik ga stoppen. Ik ben benieuwd
hoe alles daar is!

Nou volgende week weer een volgend verslagje denk ik!

Kusjess

  • 13 Februari 2010 - 12:43

    Sterre:

    Hoi Hoi Hoi, we hebben gewonnen van Spijkenisse met 3 -0. Mooie doelpunten van Danique (2x) en Sterre (1X).
    Ook supporters heel blij.

  • 13 Februari 2010 - 15:03

    Zrt:

    aan de foto's te zien ben je al goed ingeburgerd ... en dat Engels komt vanzelf

  • 13 Februari 2010 - 23:51

    Hans Cq Coach Cq Opa:

    Hai Vissie ! We hebben gewonnen van Vriendenschaar en staan weer bovenaan !! Heel veel plezier nog down under en laat ons vooral al je belevenissen zien !!

  • 14 Februari 2010 - 13:27

    Sann:

    Hee Ierepier,

    Fijn om te horen dat allees goed gaat! Geniet er lekker van! Kuusjee voor jouu!

  • 14 Februari 2010 - 19:33

    Jan En Marjan:

    Hoi Iris,
    cultuursnuiven dat is wat je doet, maar hoe zit het nu met het operahouse..? gezien? binnen geweest..?
    en worden er opera's gezongen...? ga je er naar toe?
    en het eten...al gewend?
    Hier wil de sneeuw en het ijs maar niet wijken.....als je in april terug bent zal het wel weg zijn, alhoewel....
    Wij zorgen hier enorm goed voor je vriendje, zorg jij goed voor jezelf?

    groet Jan en Marjan

  • 14 Februari 2010 - 19:36

    Jan En Marjan:

    Hoi,nog even een nabericht...
    we hebben je ouders ook nog maar wat opgefleurd met ons bezoek in dat lege huis......
    helemaal kinderloos.......
    wat een schok en leegte....
    maar ze dragen het goed hoor. Je kunt nog wel heel eventjes wegblijven....
    we zullen wel een beetje op ze passen.
    J&M

  • 16 Februari 2010 - 07:41

    BuRRuN:

    Hey Vissie! Goed om te zien dat je het naar je zin hebt. En je moet maar zo denken... Beter een beetje regen bij een temperatuur van 30 graden dan de sneeuw troep die wij hebben bij -3!!

    Veel plezier nog daar!

    greetz

  • 16 Februari 2010 - 08:26

    Dimph:

    Hoi Iris,
    je hebt al veel leuks mee gemaakt in zo'n korte periode zeg. Helemaal super! En zo op de foto's te zien vermaak je je prima. Goed te zien en te lezen. Hoop dat je nog vele mooie dingen mee mag maken. Enjoy! Greetz uit het koude kippe landje, Dimph :-)

  • 20 Februari 2010 - 22:21

    Smar:

    Hé Vakgenootje.

    Ik mis je erg hoor!!! Gelukkig gewonnen van Vriendenschaar, maar moest oppassen dat ik niet steeds je naam riep, hahahahaha

    En wat ben ik jaloers op je!! Klinkt allemaal supergaaf je belevenissen.

    Geniet er echt van hè!!!

    xxxx Smar

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

8 weken Sydney!

Recente Reisverslagen:

12 Maart 2010

Surfcamp

22 Februari 2010

Blue Mountains

13 Februari 2010

Eerste week

08 Februari 2010

Jetleg

04 Februari 2010

Iris een blog!
Iris

Colloseo

Actief sinds 04 Feb. 2010
Verslag gelezen: 134
Totaal aantal bezoekers 7740

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2012 - 09 Maart 2013

7 maanden in ROME

06 Februari 2010 - 04 April 2010

8 weken Sydney!

Landen bezocht: